Prao

2/4
Hej.
Idag började jag halv tio och idag så kom Christina tillbaka från sin semester, hon är optiker på Optilens.
Jag räknade deras månadsinkomst, Julia räknade också så att vi skulle vara säkra på att det blev rätt siffra.
  Jag svarat i telefonen en gång när det ringde.
Sen efter ett tag åt jag lunch med Moa o på skolan.
 Och jag har registrerat en person i en dator som dom har.
Jag har också följt med Christina när hon skulle hem och mata hästarna och deras hund Rebus.
Jag har hjälpt lite när en kund kom och skulle låna andra glasögon än dom hon redan hade lånat, jag tog fram ett papper där det stod vad för glasögon hon hade lånat.
Sen fikade vi kladdkaka och sen slutade jag halv fyra, det var en lugn dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0