Prao

29/3
Hej.
I dag började jag halv tio, dagen började med att jag fick skruva i några bågar.
Sen gick jag på lunch och påväg till matsalen möte jag Betty och hon ville intervjua mig,hon skulle intervjua ungdomar om vad dom tyckte om att jobba på andra lov än bara på sommarlovet.
Betty intervjuvade mig och sen Moa o.
Jag och Moa o åt lunch på skolan.
Senare under dan kom Helen för attt se hur det gick för mig, sen tittade vi på bågar åt Helen för hon funderar på att snart byta glasögon.
sedan fikade jag, Angneta och Vivi, vi fikade Winerbröd, slutade sen ca halv fyra.   


Kommentarer
Postat av: Moa H

Och dessa wienerbröd igen...

2012-03-31 @ 10:15:30
Postat av: Moa

winerbröd! :)kkäka lunch tillsammans på måndag också? :)

2012-03-31 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0